
Rozmiar
-
20"/18mm
-
28"x19mm / <125g
-
28"x22mm / <135g
-
28"x19mm / <150g
-
28"x22mm / <160g
-
28"/700c/21mm
-
28"/700c/22mm
-
28"/700c/23mm
-
28"/700c/24mm
-
28"/700c/25mm
-
28"/700c/26mm
-
28"/700c/28mm
-
28"/700c/29mm
-
28"/700c/30mm
-
28"/700c/32mm
-
28"/700c/33mm
-
28"/700c/35mm
-
28"/700c/36mm
-
28"/700c/37mm
-
28"/700c/40mm
-
28"/700c/42mm
-
28"/700c/44mm
-
28"/700c/45mm
-
28"/700c/47mm
-
28"/700c/48mm
-
28"/700c/50mm
-
28"/700c/52mm
-
27.5"/650b/45mm
-
27.5"/650b/50mm
-
29"x2.2"
-
29"x2.25"
-
29"x2.4"
-
29"x2.5"
-
29"x2.6"
-
27.5"x2.1"
-
27.5"x2.4"
-
27.5"x2.5"
-
27.5"x2.6"
Dostępność
Cena
-
od
do
Sezon trwa cały rok!
OPONY ROWEROWE NA JESIEŃ I ZIMĘ
Koniec dobrej pogody nie oznacza końca sezonu rowerowego. Jazda jesienią i w zimie może być również satysfakcjonująca i stanowić świetne uzupełnienie dla aktywności uprawianych pod dachem.
WYSTARCZY SIĘ WŁAŚCIWIE PRZYGOTOWAĆ!
Nikogo nie trzeba przekonywać, że opony to szczególnie ważny element mający bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo jazdy, a im trudniejsze warunki tym właściwie opony odgrywają istotniejszą rolę.
Kluczowe cechy opon do jazdy w sezonie jesienno-zimowym
- Przyczepność – do jazdy po asfalcie, szosowej i miejskiej, opona powinna być zbudowana z mieszanki gumy zwiększającej przyczepność na mokrych nawierzchniach. Dodatkowo opona winna być zaopatrzona w odpowiedni wzór bieżnika przyspieszający odprowadzanie wody. Do MTB i gravela konieczne są opony wyposażone w bieżnik o wyraźnej strukturze klocków, wyższych i szeroko rozstawionych, zdolnych „wgryzać się” w miękkie i błotniste podłoża.
- Wzmocniona konstrukcja – daje gwarancję bezpiecznej jazdy po drogach, na których zalega większa niż latem ilość zanieczyszczeń, kamyków czy żwiru, jest też mnóstwo mniejszy i większych defektów nawierzchni. Dodatkowe warstwy ochronne w oplocie zwiększają wytrzymałość i odporność opony na uszkodzenia oraz przebicia, zapewniając spokój i pewność, że trening, wycieczka lub droga do pracy przebiegnie bez niepotrzebnych zakłóceń i postojów. Również mieszanka gumy powinna mieć zwiększoną odporność na uszkodzenia mechaniczne, aby wytrzymać tysiące kilometrów jazdy po gorszych nawierzchniach.
- Szerokość – na sezon zimowy do szosówki warto założyć opony trochę szersze niż te używane w lecie. Zapewnią lepszą przyczepność i kontrolę na mokrych i śliskich nawierzchniach, zwiększą komfort jazdy oraz odporność na uszkodzenia. W terenie odwrotnie, w trudnych warunkach lepiej będą radziły sobie opony węższe, gwarantując lepszą przyczepność do podłoża w śniegu i błocie. Jednocześnie będą generowały niższe opory toczenia, więc jazda będzie łatwiejsza.
- Ciśnienie – na sezon jesienno-zimowy dobrze jest obniżyć ciśnienie w oponach niezależnie od typu roweru. Dzięki temu zwiększa się powierzchnia kontaktu z podłożem i opona zyskuje lepszą przyczepność. Zwiększa się też jej zdolność absorpcji wstrząsów, a tym samym podnosi komfort jazdy.
- Dętki i uszczelniacz – do opon dętkowych warto na sezon zimowy założyć mocniejsze dętki, grubsze, o wyższej odporności na uszkodzenia. Natomiast w systemach bezdętkowych należy upewnić się czy uszczelniacz jest odporny na niskie temperatury, i w razie potrzeby zmienić na wersję „zimową”.
- Bierne bezpieczeństwo – jeżdżąc po mieście i drogach publicznych dobrze jest, aby opony wyposażone były w odblaskowy pasek który znacząco zwiększa widoczność rowerzysty w kiepskich warunkach pogodowych i słabo oświetlonych ulicach.
Z tymi oponami sezon może trwać cały rok!
Pragniemy zwrócić Waszą uwagę na opony które dobrze sprawdzą się w warunkach, z jakimi przyjdzie zmierzyć się w okresie od jesieni do wiosny.
NA SZOSĘ
- Pirelli P Zero Race 4S & TLR - całoroczna opona wyścigowa o znakomitych osiągach w każdych warunkach pogodowych, zwłaszcza podczas mokrych i zimnych dni. Mieszanka SmartEvo zapewnia maksymalną przyczepności na mokrej nawierzchni, a dodatkowa warstwa ochronna TechBelt Road gwarantuje najwyższy poziom zabezpieczenia przed przebiciami.
- Pirelli Cinturato Velo TLR - opona typu endurance oraz adventure, która jazdę w trudnych, mokrych warunkach może uczynić znacznie bardziej pewną i bezpieczną. Zawdzięcza to zarówno mieszance SmartNET Silica jak i bieżnikowi, potrafiącemu nie tylko szybko odprowadzać wodę, lecz dostosowujący oponę do jazdy po różnych nawierzchniach, także szutrze. Konstrukcja Armour Tech™ zapewnia bardzo wysoki poziom ochrony przed najgorszymi warunkami drogowymi.
- Pirelli Cinturato Road - wszechstronna, opona dętkowa do jazdy w różnych warunkach. Mieszanka gumy SmartNET Silica zapewnia duże przebiegi i doskonałą przyczepność w każdych warunkach pogodowych, bez uszczerbku dla wydajności toczenia. Składający się z wielu wzmocnionych warstw oplot TechWALL+ zapewnia zwiększoną ochronę przed przebiciem.
- Pirelli Cinturato Sport - niezawodna opona dętkowa do codziennej jazdy. Pirelli łącząc mieszankę gumy Pro Compound i oplot TechWALL+ ROAD stworzyło oponę wytrzymałą, na długie dystanse i różne warunki jazdy, od weekendowych przejażdżek rekreacyjnych, po dojazdy do pracy w mieście.
DO GRAVELA
- Pirelli Cinturato™ Gravel S - opona gravelowa na miękki i błotnisty teren kiedy przyczepność i bezpieczeństwo są priorytetem. Specjalna mieszanka SpeedGRIP daje odporność mechaniczną i podwyższoną przyczepność w mokrych warunkach bez uszczerbku dla efektywności toczenia, a wyrazisty bieżnik zapewnia bezpieczną jazdę w trudnych warunkach pogodowych i na technicznych trasach, na granicy kolarstwa górskiego. Oplot TechWALL Road z warstwami wzmacniającymi i aramidową przekładką pod bieżnikiem czyni z niej oponę nie tylko szybką, ale też niezawodną.
- Pirelli Cinturato™ Gravel M - opona gravelowa do jazdy w terenie mieszanym, gdzie podłoże często zmienia się między zwartym a niestabilnym, ze wszystkimi stanami pośrednimi. Bieżnik składa się z wypustek o średniej wysokości i rozstawie, co gwarantuje doskonałe osiągi w szerokim zakresie terenu. Opona zbudowana przy użyciu tej samej mieszanki SpeedGrip oraz oplotu TechWALL Road co wersja Gravel S.
- Tufo Gravel Swampero HD – idealna opona gravelowa do jazdy w najtrudniejszych warunkach terenowych i klimatycznych. Kierunkowy wzór bieżnika gwarantuje szybkie toczenie, wyjątkową przyczepność i właściwości samoczyszczące. Warstwa odporna na przebicia pod bieżnikiem minimalizuje ryzyko przebicia i przyczynia się do ogólnej niezawodności opony. Konstrukcja o wysokim TPI w połączeniu z miękką mieszanką wygładza każdą powierzchnię i zapobiega podskakiwaniu opony na nierównych nawierzchniach. Opona jest również trwała i gwarantuje duże przebiegi.
- Pirelli Cinturato™ Reinforced SmarTUBE -jedyna w swoim rodzaju dętka przeznaczona do jazdy gravelowej, endurance i przygodowej. Oferując wszystkie zalety innowacyjnego TPU (termoplastycznego poliuretanu), dzięki specjalnej formule zapewnia doskonałą odporność na przebicia przy niezrównanych osiągach, ultra niskiej masie i kompaktowych rozmiarach. Zapewnia nieporównanie lepszą ochroną przed przebiciem niż standardowe dętki butylowe.
MTB
- Pirelli Scorpion XC S - zaawansowana opona XC zaprojektowana do ścigania się i treningów na miękkich i niestabilnych nawierzchniach. Zastosowanie specjalnej mieszanki SmartGRIP oraz wysoki profil bieżnika z szeroko rozstawionymi klockami wrzynającymi się i chwytającymi każdy rodzaj luźnego lub miękkiego podłoża, oferują zwiększoną przyczepność w każdych warunkach pogodowych, zarówno suchych jak i mokrych. Oplot LiteMTB z ochroną ścianek bocznych ProWALL gwarantują podwyższoną zdolność adaptacji przy jednoczesnej odporności na rozdarcia i przebicia podczas jazdy na niskim ciśnieniu.
- Pirelli Scorpion Enduro S - agresywna opona enduro na ekstremalne warunki, gdy przyczepność i niezawodność są kluczowymi czynnikami. Wysoki profil i szeroko rozstawione wypustki bieżnika wrzynają się i chwytają każdy rodzaj podłoża, od suchej gliny po lepkie błoto. Bardziej miękka mieszanka SmartGRIP Gravity gwarantuje lepszą przyczepność na mokrych nawierzchniach oraz dobrą stabilność i kontrolę przy dużych prędkościach. Konstrukcja opony przeznaczona do najbardziej agresywnych stylów jazdy zawiera wzmocnioną warstwę ochronną pod całym bieżnikiem HardWALL wraz z wkładką z twardej gumy nad stopką oraz wzmocnioną ochronę ścianek bocznych ProWALL zwiększającą odporności na rozdarcia i przebicia podczas jazdy na niskim ciśnieniu.
DO MIASTA
- Pirelli Cycl-E DT Sport & Cycl-E XTs - opony klasy granturismo przeznaczona do miejskich i trekkingowych rowerów elektrycznych. Zaprojektowane, aby spełnić oczekiwania współczesnych rowerzystów zarówno w codziennym poruszaniu się po mieście, jak i też w jeździe rekreacyjnej poza nim. Opona powstała ze wzmocnionej gumy, która ma zwiększoną odporność na uszkodzenia mechaniczne, wyraźny bieżnik zwiększa odprowadzanie wody, poprawiając prowadzenie w mokrych warunkach, a wzmocniona konstrukcja zapewnia długą żywotność.
Opony rowerowe na jesień i zimę

110,00 zł

110,00 zł