Koła Partington R-Series MKII R39/44
Cena regularna:
towar niedostępny
Opis
PARTINGTON R39/44 MKII – Najlżejsze i najbardziej zaawansowane koła szosowe
R-Series to efekt dwóch lat intensywnych prac rozwojowych, w których wykorzystano najnowsze technologie projektowania i produkcji karbonu. Rezultatem jest najlżejsze w swojej klasie koło szosowe, wyznaczające nowy standard w segmencie premium.
Nowa seria MKII R-series to szczyt wydajności – zarówno do treningu, jak i wyścigów. Najwyższa sztywność boczna (~55N/mm) w tej klasie zapewnia wyjątkowy komfort jazdy oraz błyskawiczną reakcję na każdy ruch kolarza, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających użytkowników.
TECHNOLOGIE
- In-Tension Spoke Technology: Szprychy Partington powstają w opatentowanym procesie, w którym 108 000 ciągłych włókien przenosi napięcie od obręczy, przez piastę, z powrotem do obręczy. Pozwala to utrzymać równomierne obciążenie i minimalizuje naprężenia w newralgicznych punktach połączenia szprych z piastą.
- Dynamic Bearing Architecture: Zamiast konwencjonalnych rozwiązań, które mogą powodować niekorzystne obciążenia łożysk, zastosowano architekturę „pływających” łożysk. Minimalizuje to wewnętrzne siły działające na łożyska, poprawiając płynność i trwałość pracy kół.
- Composite Wheel System: Koło to zintegrowany system, w którym wszystkie komponenty są projektowane i produkowane jako całość. Własna technologia Partington umożliwia stworzenie w pełni zintegrowanego zestawu zapewniającego najwyższą wydajność na świecie.
KOŁO PRZEDNIE 39
- Hamulce: Wyłącznie tarczowe, zintegrowana konstrukcja kompozytowa
- Opony: Przystosowane do opon typu clincher lub tubeless
- Jazda: Wysoka sztywność boczna (~55N/mm), wyjątkowy komfort dzięki radialnej elastyczności
- Piasta: Hybrydowa kompozytowa obudowa, łożyska CeramicSpeed
- Szprychy: Asymetryczne, płaskie, w pełni karbonowe, konstrukcja obręcz-piasta-obręcz, 20 otworów
- Oś: 12 mm przelotowa
- Głębokość obręczy: 39 mm
- Szerokość zewnętrzna: 26,5 mm
- Szerokość wewnętrzna: 21 mm
- Wykończenie: Matowe, lakierowane na klar
- Waga: 530 g
KOŁO TYLNE 44
- Hamulce: Wyłącznie tarczowe, zintegrowana konstrukcja kompozytowa
- Opony: Przystosowane do opon typu clincher lub tubeless
- Jazda: Wysoka sztywność boczna (~55N/mm), wyjątkowy komfort dzięki radialnej elastyczności
- Piasta: Hybrydowa kompozytowa obudowa, łożyska CeramicSpeed
- Szprychy: Asymetryczne, płaskie, w pełni karbonowe, konstrukcja obręcz-piasta-obręcz, 20 otworów
- Oś: 12 mm przelotowa
- Głębokość obręczy: 44 mm
- Szerokość zewnętrzna: 26,5 mm
- Szerokość wewnętrzna: 21 mm
- Wykończenie: Matowe, lakierowane na klar
- Waga: 630 g